با کدام مردان نباید ازدواج کرد؟

ازدواج با کدام مردان خطرناک است؟ با چه کسی ازدواج نکنیم

با کدام افراد ازدواج نکنیم؟ ازدواج با کدام مردان خطرناک است؟ چرا با فرد درغگو ازدواج نکنیم؟


هرگز با این 6 نوع مرد ازدواج نکنید ؛  ازدواج با این افراد خطرناک است.

 

مقوله بسیار مهمی به نام ازدواج که زندگی هر فردی را تحت تاثیر خود قرار میدهد باید با دقت و هشیاری انجام شود.قصد داریم در این مطلب به شما بگوییم با چه مردانی ازدواج نکنید؟ حتی اگر قصد ازدواج نداشته باشید میدانید چقدر ازدواج و سلامت آن مورد مهم و قابل توجهی است.

هر یک از ما درون خانواده ای رشد کرده ایم که با یک ازدواج ایجاد شده است و میدانیم آسیب های بی توجهی به یکسری از اخلاقیات فرد متقابل چقدر میتواند زیان بار باشد. گاهی افراد در دوران آشنایی و در زمان خواستگاری نشانه هایی از موارد آسیب زا در طرف متقابل خود میبینند اما به آن توجه نمیکند.ازدواج به هشیاری بالا نیاز دارد.

گاهی فرد با توجه به رفتار و نشانه هایی که طرف مقابل از خود نشان میدهد نمیداند به رابطه خود ادامه دهد و با او ازدواج کند یا خیر ؟

در این قسمت میخواهیم از ممنوعیت های ازدواج با 6 دسته از مردان صحبت کنیم.

فراموش نکنید همیشه باید به رفتار هایی که به کررات آن را مشاهده میکنید. توجه کافی را نشان دهید . هرچه دوران آشنایی کوتاه تر باشد نشانه ها و علائم کوچک تر و عادات اهمیت بیشتری پیدا میکنند و هشیاری بالاتری را میطلبند.

توصیه اصلی ما به شما این است که قبل از ازدواج به روانشناس و مشاور مراجعه کرده اما برای آن دسته از افرادی که دسترسی لازم به رواشناس یا مشاور را ندارند خواندن این مطلب را توصیه میکنیم.

ازدواج با مردانی که عضو این 6 دسته هستند خطرناک است.

 مردان دروغگو :

اعتیاد به دروغ گفتن در افراد زیادی وجود دارد و فرد بدون هیچ دلیل خاصی دروغ میگوید. فردی که به راحتی و به طور مداوم دروغ میگوید در آینده برای شما هم قابل اعتماد نخواهد بود.

مردان دارای اختلالات پیشرفته روانی :

سطحی از اختلالات قابل کنترل یا حتی قابل درمان هستند اما اختلالات پیشرفته روانی فرد مقابل را حتما باید با روانشناس یا مشاور مطرح کنید؛ گاهی اختلالات روانی پیشرفته نه تنها قابل درمان و کنترل نیستند که علاوه بر مختل کردن و برهم زدن زندگی شما از جهات مختلف ممکن است تهدیدی برای جان و سلامت شما باشند.

مردان خسیس و سختگیر :

میزان خساست و سخت گیری از نظر افراد مختلف متفاوت است اما ازدواج با فرذی که بیش از حد نرمال سختگیری دارد و بر سر خسیس بودن و سخت گیری او در زندگی اکثریت افراد توافق دارند را به شما توصیه نمیکنیم.

مرد عصبی مزاج :

خشونت جنبه های مختلفی دارد، فردی که به راحتی عصبی میشود و در اکثر مواقع عصبی است مشکلات زیادی را در آینده رقم خواهد زد. عصبانیت میتواند نشانه بسیاری از مشکلات اخلاقی و روحی باشد.

مرد متعصب و مغرور :

افرادی که متعصب هستند و حساسیت بیش از حد و بیجا بر سر مواردی مثل خانواده، دوست و .. دارند و  افرادی که مغرور هستند به صحبت ها و نظرات طرف مقابل خود گوش نمیکنند و احساس میکنند یقینا حق با آنهاست ؛ شما باید مطابق سلیقه آنها رفتار کنید.

مرد بی مسئولیت و مرد بی هدف :

داشتن هدف نشان میدهد فرد برای آینده خود برنامه دارد، اگر فرد صرفا میخواهد ازدواج کند که متاهل محسوب شود و برنامه درستی برای آینده خود ندارد پس چطور میتواند آینده ای خوب با شما داشته باشد؟ ازدواج امری است پر از مسئولیت، خصوصا در جامعه ما مسئولیت های مهمی بر دوش مردان است اگر فرد مسئولیت پذیر نیست زنگ خطر برای شما به صدا در آمده است.

مقالات

ازدواجبا کدام مردان ازدواج نکنیمبا کی ازدواج کنم؟باید ها و نباید های ازدواجدروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *